Mijn eerste reis - Reisverslagen van wim johannes kok - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van wim johannes kok - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Sinds 2005 werk ik als reisleider voor sawadee reizen.
Op deze site probeer ik een mooi dagboek te plaatsen die ik als mooie herinnering beschouw en als ideale manier om jullie op de hoogte te houden van alle prachtige bestemmingen die ik aandoe. Ik hoop dat jullie ervan genieten.
groet,wim

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2009

de Ugandeze wielrenner

15 December 2008

De Adoptie-vlucht

01 November 2008

Nepal

29 Augustus 2008

Oekraïne : WOW!!!!

22 Augustus 2008

De City camping
wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 97576

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: