I just love Uganda!!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van wim kok - WaarBenJij.nu I just love Uganda!!!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van wim kok - WaarBenJij.nu

I just love Uganda!!!!

Door: Webmaster wim

Blijf op de hoogte en volg wim

09 November 2007 | Oeganda, Kampala

Duifjes,

Ten eerste mag ik trots vertellen dat mijn superbroertje Daan vader is geworden van een zoon. Ik ben dus wederom oom! Ondanks dat hij veel te vroeg is geboren gaat het goed en hopen we allemaal dat een prachtige gezonde jongen blijft. Zijn naam is Maika Imanuel Kok, dus de eerste in de nieuwe Kok- Generatie!

Vandaag heb ik mijn eerste dagje vrij na een geweldige tijd in Uganda. Deze tijd begon met 2 weekjes voor mezelf, waarbij ik naar plaatsen ben gegaan die ik in de begeleiden reis niet aandoe. Dit waren Banda- island en Sipi falls. wat het extra leuk maakte is dat mijn neefie Douwe stage loopt in Uganda en we hadden afgesproken om een stukje samen op te reizen. We hebben dus erg veel lol gehad samen en prachtige plekken aangedaan!
Verder heb ik nog veel vrienden van hier bezocht, waarbij het leukste was om July weer te zien. July heb ik leren kennen als een beginnend artiest en tegenwoordig is ze een van de bekendste zangeressen van Uganda. Ik heb genoten van haar optreden in het Nationale Theater!

Na 2 heerlijke weken vrij kwam de groep aan. We hebben er met z'n allen een geweldige reis van gemaakt, waarbij iedereen mijn liefde voor Uganda voor een groot gedeelte heeft overgenomen. De reis verliep perfect; we hadden dan ook een super crew, supergroep, superweer en superveel geluk!

Al met al mijn hart weer opgehaald.

Overmorgen vertrek ik weer richting Amsterdam. Kijk er naar uit om jullie weer te zien.

De foto's die ik heb geplaatst zijn voornamelijk foto's van het Ugandeze landschap. Ik denk dat jullie anders flauw worden van weer allemaal beestjes en mensjes. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.

tata,

wim

  • 09 November 2007 - 11:31

    Franny:


    Wimpie!

    Fijn om te lezen dat je een goede tijd hebt gehad.
    Hopelijk tot snel en ik wil ook graag horen van de griekse cultuur die je hebt opgesnoven.

    Dikke zoen

  • 09 November 2007 - 11:41

    Willeke:

    Prachtig! We wisten alleen niet dat je op reis was! maar het nieuws van Daan heeft je wel bereikt, gelukkig. We zien je graag gauw.

    Liefs Willeke

  • 09 November 2007 - 11:43

    Judith:

    Yo,

    Nou ik hoor het wel als je weer in nederland bent... Dan gaan we echt afspreken hahahahahahah

    goede reis..

    kus

  • 09 November 2007 - 11:45

    Marc:

    Hee daar.
    En weer geweldige foto's, ik bedenk me elke keer weer wat voor een geluk jij hebt om op zulke mooie plaatsen te komen.
    Hoop je snel weer in groningen te zien.

    Kus marc

  • 09 November 2007 - 12:49

    Mama:

    okee,de berichten over Maika zijn dus aangekomen, jammer dat ik je niet gesproken heb, ik hoop je gauw weer te zien !!!! groetjes en dikke kus mama.

  • 11 November 2007 - 08:17

    Linda:

    Ha duifje ;-)

    Ben het helemaal met je eens, vwb het deel van onze reis. Het was (en dat is nog zacht uitgedrukt): FANTASTISCH. Heb enorm genoten. Ben blij dat jij onze reisleider was en dat ik Uganda door jouw ogen ook heb mogen zien...heel mooi om jouw enthousiasme en ontroering voor het land en de mensen te mogen meemaken. Had me geen betere reisleider voor Uganda kunnen wensen, dus thnx! Je bent een kanjer.

    x Linda

  • 12 November 2007 - 11:13

    Mafabi:

    Home sweet home uganda! Lekker Wim, feli met je neefie, schitterende naam.
    Hier in Marokko ook lekker de Afrikaanse cultuur opsnuiven, geniete geblaze!
    Veel praatjes, handelen en lekker surfen, nou ja, je zal mijn verhaal wel hebben gelezen op mijn site.

    Cheers, tot gauw!

  • 12 November 2007 - 15:13

    Alberta:

    Hallo Wilma,
    Nogmaals bedankt voor de geweldige vakantie! Zit nog steeds te stralen. Ben fysiek wel terug maar verder nog in de wolken van Uganda.

    knuffels en kusjes

  • 18 November 2007 - 10:07

    Nichtje:

    Wow wim.. We moeten samen ook maar ff een riesje doen daar, ik ben erg benieuwd naar t land!! Lijkt super!! In mei kom ik terug, schikt juli?
    Gefeliciteerd met je neefie!
    Ik ben trots op je en heb zin om verhalen uit te wisselen!!
    Dikke kus, Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 97651

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: