weer op reis - Reisverslag uit Kariba, Zimbabwe van wim kok - WaarBenJij.nu weer op reis - Reisverslag uit Kariba, Zimbabwe van wim kok - WaarBenJij.nu

weer op reis

Door: Webmaster wim

Blijf op de hoogte en volg wim

21 Juli 2007 | Zimbabwe, Kariba

* For English scroll down

Hallo allemaal,

Na mijn prachtige reis door Zambia en Zimbabwe vertrek ik overmorgen wederom en nu naar Ethiopie. Na ethiopie zal ik 5 dagen in Nederland zijn, waarna ik vertrek naar Tibet. Na Tibet ga ik zelf ruim 2 weken rondtrekken door China en zal ik eind september terugkomen in Nederland voor een kleine 2 weken. 12 oktober vertrek ik weer naar Uganda, waar ik een maand later van terug kom.

Al met al ben ik overwegend weg tot half november en hier kijk ik enorm naar uit. Ik hoop velen van jullie te spreken en zien na Half november en misschien in de paar dagen tussendoor.

Voor noodgevallen kun je me mailen op: wiminuganda@yahoo.com of bellen op een lokaal telefoonnummer die ik later zal plaatsen op de site. Ook kun je eventueel contact opnemen met Sawadee reizen: 020 420 2220

Ik zal wederom verslag doen op deze site van mijn reizen en zal wederom foto's plaatsen.

Ik wens jullie allen een geweldige zomer toe en ik zal jullie missen

wim

Dear friends,

I will be guiding tours for the next couple of months. From july 23th untill august 24 I will be in Ethiopia. From august 31th untill september 30 I will be in Tibet and China, From Oktober 12th untill november 12 I will be in Uganda. During this time I won't be able to make phonecalls. E-mail will be possible, but can take a few days or weeks. (wiminuganda@yahoo.com)I hope I will meet some of you somewhere during my trips and I wish you all a great summer!

I will write my stories on this page in Dutch. See it as a great challence to learn this grazy language. The photo's will be international though...(LOL).

wim

  • 21 Juli 2007 - 12:32

    Zarrie:

    Wimpie, moet ik je zolang missen? Geniet ervan! Mooie foto's trouwens met die regenboog: krijg er helemaal reiskriebels van!!
    Muchas knuffolos!

  • 21 Juli 2007 - 15:06

    Mirjam:

    Heej lieve wim!

    Wat een plannen zeg! Jij reist echt de hele wereld over.... Ben benieuwd hoe t verder met je gaat, schrijf ff een mail ok?? En ja, t zou super zijn om ff in real life wat verhalen uit te wisselen.. Maar dat komt zeker wel!!!
    Heel veel plezier komende tijd, ik zal aan je denken!!

    Dikke kus, Nichtje

  • 21 Juli 2007 - 16:23

    Bart & Daphne:

    hey man!!

    nou, je bent weer heel wat van plan allemaal! leuk man!!
    hoop dat je het leuk gaat krijgen!, vast wel!!
    nou, tot horens!!
    mazzel!!

  • 22 Juli 2007 - 12:05

    Sanne:

    Hoi Wim,

    Het is al lang geleden dat ik je gesproken/ gemaild heb. Ik zie dat je nog steeds de halve wereld rondreisd; super hoor! Je mag trots zijn op zo'n geweldige baan waarbij je zoveel vd wereld ziet, en ervaring opdoet! Echt helemaal goed!
    Hoe is het verder? Nog je thuishaven in A'dam? En hoe is het met de liefde?

    Hier in Zwolle gaat het erg goed! Met mijn bedrijfje ART-038 gaat het lekker, en ik ben inmiddels 5 maanden zwanger!!
    In november woont er dus ook een heeel kleine mini Sanne hier in Zwolle, leuk hè!?!?

    Wim , heel veel succes en plezier op al je reizen!

    X Sanne

  • 22 Juli 2007 - 15:19

    Daan En Ingrid:

    heej wimpie jammer dat je zolang weer weg bent man, ik hoop dat je wel bij de geboorte van onze zoon bent?? nou ik spreek je nog wel man groetjes daan en Ingrid

  • 24 Juli 2007 - 01:46

    Judith:

    Yo, Nou weer heel erg veel plezier op je reis. Spreek je snel x

  • 28 Juli 2007 - 08:52

    Marloes:

    Te laat met mijn hyves bericht, je bent al weer onderweg.. Te gek man de plekken waar je allemaal heen gaat. Zoals gezegd zelf tijd in Tanzania geweest om te werken in ziekenhuis. Ben ook reizen en Afrika verslaafd, echter alleen niet in de gelegenheid om zo vaak te gaan als jij.. Zoals velen ben ik echt jaloers en vind ik het top dat je doet en gaat waar je hart je brengt!!!Geniet.. greetz Marloes (Arendshorst)
    p.s. ik zal je volgen via deze site

  • 30 Juli 2007 - 09:26

    Mama:

    nou Wim, je maakt wel wat mee, ik hoop dat je een fantastische zomer hebt.je hoort nog wel weer van me , dikke kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 97655

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: