Zambia & Zimbabwe - Reisverslag uit Kariba, Zimbabwe van wim kok - WaarBenJij.nu Zambia & Zimbabwe - Reisverslag uit Kariba, Zimbabwe van wim kok - WaarBenJij.nu

Zambia & Zimbabwe

Door: Webmaster wim

Blijf op de hoogte en volg wim

05 Juli 2007 | Zimbabwe, Kariba

Hallo allemaal,

Inmiddels zit ik alweer aan het eind van de reis.
Via Malawi zijn we via Zambia en Zimbabwe inmiddels weer teruggekomen in Zambia.

De reis was werderom prachtig. We hebben aan prachtige rivieren en meren gekampeerd, met de kano over de Zambezi gevaren tussen de krokodillen en nijlpaarden, dag- en nachtsafari's gemaakt, leeuwen, neushoorns en luipaarden gezien en met een een sunsetcruise gemaakt over lake Kariba. vandaag zijn we nog als toetje naar de Victoria Falls geweest, waar sommigen nog gaan vliegen in een helicopter en anderen gaan olifant rijden. De groep is gezellig, dus het kan niet op!

route:
- lilongwe (Malawi)
- - South Luangwa n.p. (Zambia)
- Luangwa River (Zambia)
- Lusaka (Zambia)
- Kafue N.P. (Zambia)
- Lusaka (Zambia)
- Mana Pools (zimbabwe)
- Matusadona (zimbabwe)
- Lake Kariba (zimbabwe)
- Victoria Falls (zambia + Zimbabwe)

Ik hoop dat de foto's weer voor zich spreken!

Al met al weer een aantal zeer bijzondere ervaringen erbij en enorm genoten!

Over 3 dagen zal ik weer thuis zijn. Er zijn wat veranderingen geweest in mijn reisleidersschema, waardoor ik niet naar Laos en Thailand ga, maar 29 dagen naar Ethiopie. Ik zal tussen deze reis en Ethiopie slechts 2 weken in Nederland zijn.

Tot snel!

  • 09 Juli 2007 - 15:26

    Yvonne:

    Hey Wim!
    Leuk om de foto's van onze reis op je site te zien! Het is een mooie samenvatting van de reis geworden. Nogmaals bedankt voor jouw aandeel in de fantastische reis (nee....geen vakantie). Enne...stuur je de 'motorkap-foto' in nog ff op naar mij en Sas?
    Groetjes, Yvonne

  • 10 Juli 2007 - 13:57

    Nichtje:

    Heej allerliefste Wimpie!!

    Wat fijn om weer ns wat van jou te lezen!! Goeie reis gehad weer dus? Ik ben jaloers op al je vlaggetjes van de landen waar je inmiddels al geweest bent.. Kom ik aan mn mn ene SA vlag.. Maar ik geniet hier wel volop!! Thanx voor het door blijven zeuren dat ik toch ook echt ns naar t prachtige Afrika moet gaan!! En wat een mooie fotos weer.. Misschiem moet je daar ns wat mee gaan doen! Kom ik aan met mn rennende neushoorns achter bosjes en bij jou lopen ze gewoon recht op je af! Prachtig...
    Lieve neef, ik hoop dat t goed met je gaat en kom je nog op visite voor bobotie?? ( :

    Dikke kus, Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 97657

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: