Tibet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim kok - WaarBenJij.nu Tibet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wim kok - WaarBenJij.nu

Tibet

Door: Webmaster wim

Blijf op de hoogte en volg wim

13 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Inmiddels zit de reis door Tibet er al bijna op. Morgen vertrekken we vanuit tibet terug naar China, waar vandaan de groep een dag later weer naar Nederland vertrekt. Ik ga dan zelf nog 2 weken door China reizen.

Tibet is een prachtig land. Je bevindt je echt op het dak van de wereld, want onder de 3600 meter zijn we niet gekomen.
Onze reis was met name op cultuur gericht. We hebben prachtige kloosters, tempels en kastelen gezien en meegemaakt hoe een pelgrim en boedhist leeft. Het reciteren van de Monniken is prachtig en de enorme Stupa's en Buda's indrukwekkend.

Uiteindelijk blijft voor mij het landschap echter het mooist. We hebben prachtige wandelingen gemaakt en met 2 deelnemers heb ik 3 bergen beklommen, waaronder de Poo Chi Ta La van 5100 meter! waanzinnig zwaar, maar prachtig!

Onze reis liep via Chengdu(China) naar Lhasa, Samye, Yumba Lgang, Ganden, Gyantse, Sgigatse en Lhasa weer terug naar Chengdu.

Ik hoop dat op de foto's is te zien wat tibet te bieden heeft.

  • 13 September 2007 - 11:09

    Marc:

    Coool het ziet er weer allemaal prachtig uit.

    pfffff

    Veel plezier met je "eigen" reis door china.
    groeten Marc

  • 13 September 2007 - 12:19

    Franny:

    Wauw!

    Het ziet er prachtig uit en ik ben blij dat je nog steeds van sjaaltjes houd.

    Dikke zoen Franny


  • 13 September 2007 - 12:52

    Niek:

    Vette foto's man. Je haar ziet er ook cool uit.
    En ben je nou ook monnik geworden (celibatair)?

  • 13 September 2007 - 19:58

    Willeke:

    Prachtig zeg, daar in China! daar zal ik ook nog wel eens heen willen! Geniet ervan.

    Liefs Willeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 97654

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: