Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van wim kok - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van wim kok - WaarBenJij.nu

Nepal

Door: Webmaster wim

Blijf op de hoogte en volg wim

01 November 2008 | Nepal, Pokhara

Duifjes,

Ten eerste wil ik iedereen danken voor een geweldig afscheidsfeest gisteren in Groningen. Ik heb genoten van de aanwezigheid van zoveel geweldig goede vrienden en alle moeite die jullie hebben gedaan om er zoiets geweldigs van te maken. Ik voel me bevoorrecht met zulke vrienden en ik zal jullie dan ook enorm gaan missen. Ook het cadeau is fantastisch en ook hiervoor wil ik iedereen danken die er aan heeft bijgedragen. Dank, dank, dank!!!

Graag wil ik tevens nog even wat foto's kwijt van de reis in Nepal. We hebben Kathmandu, Chitwan N.P en Pokhara aangedaan en het hoogtepunt was natuurlijk de 11 daagse trektocht naar Annapurna Basecamp dat ligt tussen vele toppen van ruim 7000 meter! Dit keer geen verhaal, want Nepal is in een woord gewoon fantastich!!!!

Groet,
Wim

  • 01 November 2008 - 21:38

    Wilrik Kok:

    Wim, ik was er dan wel niet bij op je feest. had er wel van gehoord. Momenteel verblijf ik in barcelona dus een retour barcelona - groningen was lastig... Ik blijf je verhalen volgen op je site.. Ik waardeer je avonturiersgeest! have fun!

  • 01 November 2008 - 21:49

    Mama:

    Hoi Wim, dus het feest was leuk???? Geweldig hoor dat ze dat hebben geregeld!!!En wat zijn dat weer een prachtige foto`zeg, die kleuren , echt mooi!! nou jochie nog een hele fijne reis, en ik denk aan je !! kusjes mama

  • 02 November 2008 - 13:13

    Wafula:

    Hoi Wim,

    Leuk feest gehad dus?! Jammer dat wij er niet bij konden zijn. Misschien kunnen we nog op een ander moment iets afspreken.
    Groetjes ut Fryslan!

    Alje

  • 06 November 2008 - 16:02

    Linda:

    Hey Wim,

    goed te horen dat je een leuk feestje hebt gehad.

    Helaas kon ik er bij zijn.

    Het is nu echt aftellen geblazen...ik blijf je volgen!

    Lieve groetjes Linda

  • 28 November 2008 - 13:50

    Henk Hamminga:

    Hoi Wim,
    Zo te zien ben je weer uit het kantoor gewaaid. Gewoon op reis of weer met een groep(je) op pad?
    Ik ben net terug van een rondreis door Thailand, Laos en Cambodja, erg mooi allemaal.
    Maar ja, Afrika is toch echt mooier als je het mij vraagt. Ik geniet toch meer van de natuur en de Afrikaanse cultuur, dan die spinnen etende Aziaten.
    Veel plezier met het reizen en ik kijk wel weer eens op je site.
    Die van mij doet het ook nog, gewoon volledige naam gebruiken.

    Gr. Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 97575

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: