Zanzibar - Reisverslag uit Groningen, Nederland van wim kok - WaarBenJij.nu Zanzibar - Reisverslag uit Groningen, Nederland van wim kok - WaarBenJij.nu

Zanzibar

Door: Webmaster wim

Blijf op de hoogte en volg wim

27 Augustus 2006 | Nederland, Groningen

Hai allemaal,

na weer een prachtige reis, nagenieten op Zanzibar en Dar es Salaam op het strand, ben ik nu weer terug in Groningen.

de laatste dag op zanzibar heb ik nog enorm kunnen genieten van een geweldige rondrit over Zanzibar per scooter. nadat ter plaatse mijn rijbewijs werd gemaakt en ik eerst nog ff wat moest oefenen (het is nl een schakelscooter met max. van 90 km per uur) heb ik Zanzibar op een hele andere en prachtige manier mogen zien. Ik hoop dat het op de foto's is terug te zien.

De laatste dagen op het strand van Kipepeo bij Dar es Salaam waren als altijd heerlijk. Het afscheid van de groep was erg gezellig en leuk en de volgende dag heb ik nog ff kunnen relaxen op het strand. Al met al prima!

Ik hoop iedereen weer snel te kunnen zien en spreken!

liefs,

wim

  • 27 Augustus 2006 - 10:15

    Willeke:

    Gezellig dat je weer in de buurt bent!

    Kus Willeke

  • 27 Augustus 2006 - 10:51

    Mirjam:

    Heej wimpie!!

    Ga je weer voor me koken??
    Ff bijkletsen.. Lekker weertje hiero he?!

    Kus, Mirjam

  • 27 Augustus 2006 - 12:09

    Cor:

    wat doe je vanavond?

  • 27 Augustus 2006 - 16:04

    Michelle:

    I love the scooter. It is too bad that I couldn't be there in person to see you ride it. Nice pictures of Ngui (beach).
    Love
    Michelle

  • 28 Augustus 2006 - 08:53

    Albert:

    Fijn dat je weer heelin Nederland bent aangekomen.. Ik hoop dat je snel eens langskomt.

    Pa Albert

  • 28 Augustus 2006 - 14:54

    Basplas:

    Fijn die scooter, heb je toch nog een diploma!
    Ik mail je snel.

  • 29 Augustus 2006 - 18:06

    Niek:

    Dude, vet dat je er weer bent man. Maak de boel maar alvast klaar enzo, binnenkort met z'n allen weer een keer feesten. :):)

  • 02 September 2006 - 09:20

    Mafabi:

    Mooie pics ja! Je blijft toch weer verrassen met nieuwe leeuwefoto's, haha!
    Heerlijke avonturen weer Macho! Ben ook krek thuus, kenne we gauw weer biertje zoep'n, mien joeng.

    Cheers!


  • 04 September 2006 - 16:50

    Esterkoens1.waarbenjij.nu:

    Dag Wim!
    Nou.. ik weet dat je in de zomerperiode alleen met KLM en Surinam Airways kunt reizen. Richting oktober krijgen meer maatschappijen die mogelijkheid (Martinair bijv.) Ik kan het je niet vertellen, maar als ik een mooie aanbieding tegenkom, laat ik het je weten. Groetjes Ester!

  • 06 September 2006 - 09:27

    Esther Frerichs:

    Dag Wim! Hoorde via mijn collega dat je langs was geweest op de PA. Je hebt gesproken met een paar mensen, hopelijk ben je wat wijzer geworden. Ben benieuwd wat je gaat kiezen en wie weet zie ik je binnenkort! Groeten Esther

  • 10 September 2006 - 17:44

    Mama:

    gaaf wim, fijn dat je terug bent. computer sinds vandaag weer hersteld zodat ik er weer op kan.

  • 13 Oktober 2006 - 13:11

    Natasja Ex-groep 8:

    hoi meester wim heb je weer leuke reizen gemaakt?
    met mij gaat alles goed.
    haal goede cijfers op school. nou ik ga weer de groetjes van natasja

  • 16 November 2006 - 07:32

    Michelle:

    When are you goin to put up your photos of Surinam?
    Miss ya tons. Love
    B&B

  • 20 Maart 2008 - 09:37

    Koen:

    fantastisch! wat een avontuur!
    Groet Koen
    www.mojitoscooterclub.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 97568

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: