Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wim kok - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wim kok - WaarBenJij.nu

Suriname

Door: Webmaster wim

Blijf op de hoogte en volg wim

21 November 2006 | Suriname, Paramaribo

Halo allemaal,

Hoe staat het er voor in holland? ik hop dat iedereen geniet van alles wat je doet!

De eerste weken zitten erop en het leek me leuk om jullie een en ander te vertellen en laten zien over Suriname.

Na 5 dagen relaxen, voorbereiden en genieten in Suriname, arriveerde de groep 15 november op suriname airport. Tot die tijd had ik al genoten van een prachtige fietstocht over verschillende plantages en dorpen met bekende namen, zoals: zoals voorburg, nieuw amsterdam, frederiksdorp, alkmaar, peperpot en anderen. op een oude herenfiets rijdt je met 35 graden celcius door leuke, soms vervallen gebieden en moet je regelmatig rivieren oversteken met fiets en al in een leuk traditioneel bootje. Ook het dagje uit, wat ik aangeboden kreeg door een lokale reisgids was erg relaxed aan een moi kreekje. met de groep hebben we inmiddels een 3 daagse tocht over de surinamerivier gemaakt, een stadswandeling en ook weer de fietstocht. De komende weken gaan we nog wandelen op en rond brownsberg, we maken onhafhankelijkheidsdag mee in Paramaribo en we gaan natuurlijk nog een 9 daagse3 jungle tocht doen vanaf Galibi naar granda futu, tutu kamputjon tjon, apetina naar drietabbetje.

het slapen in de hangmaten maakt het allemaal erg relaxed en romantisch; leuk dus allemaal.

De groep is weer erg gezellig! de nodige borrels zijn er weer doorgegaan en ik hoop dat het zo blijft!

Ik verwacht 7 of 8 december weer terug te zijn in nederland, waar ik op 2 januari begin aan mijn nieuwe baan bij sawadee op kantoor in Amsterdam.

ik hoop dat jullie de fotos' moi vinden. Helaas staan ze wat door elkaar, maar 't is niet anders.

liefs wim

  • 21 November 2006 - 22:34

    Niek:

    Everythin' Irrie i see. Heeeeeele store foto;s dude. Gave huisjes. Je hebt het weer voor elkaar he, vrouwen, lekker weer en de kont van mijn moeder. Heeel veel plezier daar schatje.
    Dikke zoen

  • 21 November 2006 - 23:39

    Nichtje:

    Heej lieve Wimpie!!
    Klinkt weer erg goed allemaal, en mooie foto's!! Geniet ervan! Doen we gauw weer een biertje als je terugkomt?? Was gezellig!!
    Dikke kus, Mirjam

  • 22 November 2006 - 09:37

    Sunna:

    Heeejjj Wim!!!Waahh heel leuk Suriname!!!Alles gaat wel lekker volgens mij!!!Maar lees dat je in December weer terug gaat..jammer in Februari ga ik naar Suriname mijn Lio doen...maar kom je daar dus niet tegen jammer!!! nou lekker genieten nog ciao kus!!

  • 22 November 2006 - 15:20

    Joke:

    mmm... warm en vochtig is altijd goed! ;)
    Geniet ervan zolang het kan wimsalebim
    kuskus

  • 22 November 2006 - 21:40

    Franny:

    Leuke slippers en leuk sjaaltje.

    Dikke zoen

  • 23 November 2006 - 09:39

    Tom:

    Hoi Wim,
    Ziet er leuk uit allemaal. Ik herken een aantal plaatjes van toen ik vorig jaar in Suriname was. Ben toen o.a. ook in Frederiksdorp geweest. Have fun

  • 23 November 2006 - 11:44

    Mafabi:

    Lekker macho! Je vliegt ook weer van cool naar hot! Als je terug bent, wil ik graag wel es met je naar Mark. Vinden Demi en Joey ook leuk! Lekker chille jonge, vet shirt van die van reggae ;)

    Latras!

  • 01 December 2006 - 13:39

    Zarrie:

    Oeh ja, wim: dat oranje sjaaltje is idd heel ggggezellig!! Leuk om je binnenkort weer even te zien!! XXX

  • 02 December 2006 - 02:28

    Michelle:

    Hey Kokles,
    What's with the gangstar headband? However, I love the ever poetic shot of you looking through the drapping curtains on the boat (wim vanuit boot.jpg)and tire (wim weet te boeien.jpg). Can't wait to see your pictures from the jungles of Suriname, and hear the stories. Miss you dearly,
    Love
    Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wim

Woonachtig in Uganda, waar ik in 2008 een reisorganisatie heb opgezet in samenwerking met Coen van der Heijden en Paul Govers. Voorafgaande aan dat sinds 2005 reisleider van sawadee Reizen in verschillende landen. Op deze site probeer ik een overzicht te maken van mijn ervaringen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2050
Totaal aantal bezoekers 97552

Voorgaande reizen:

05 Juni 2005 - 13 December 2020

Mijn eerste reis

Landen bezocht: